Posts

Showing posts from March 8, 2019

Bogdan Filov

Image
Bogdan Filov Bogdan Dimitrov Filov (Bulgarice Богдан Димитров Филов , natus die 9 Aprilis 1883 in urbe Ulpia Augusta Traiana in provincia eiusdem nominis, supplicio affectus die 1 Februarii 1945 Serdicae) archaeologus, historiae artis et rerum politicarum peritus Bulgaricus fuit. Iuventus et munus | Filov Karlovo, Philippopolis Serdicae scholam frequentabat et anno 1900 testimonium maturitatis adeptus est. Deinde 1901 Herbipolis, 1902 - 1903 Lipsiae, anno 1904 - 1906 Friburgi archaeologiae atque historiae Romanae studebat. Anno 1906 et doctor promotus est. Annis 1907 - 1909 etiam Bonnae Lutetiae Romae studebat. Annis 1910 - 1920 director Musei Nationalis Serdicae erat. Annis 1920 - 1941 professor Universitatis Serdicensis fuit. Cursus honorum | Anno 1938 administer institutionis publicae in consilio ministrorum Georgii Kjoseivanov factus est. Die 16 Februarii 1940 a rege Boride III ipse praeses ministrorum nominatus est. Rege die 28 Augusti 1943 mortuo Filov regens

Georgius Kjoseivanov

Image
Georgius Ivanov Kjoseivanov Georgius Ivanov Kjoseivanov (Bulgarice Георги Иванов Кьосеиванов , natus die 19 Ianuarii 1884 in oppido Peshtera in Bessapara provincia, mortuus die 27 Iulii 1960 in Helvetia) vir publicus et legatus Bulgaricus fuit. Iuventus et munus | Post scholam finitam ad usque annum 1905 Lutetiae iurisprudentiae studebat. Deinde legatus patriae fuit anno 1912 Romae, annis 1913 - 1915 Constantinopolis Bernae annis 1918 - 1920. Anno 19123/1924 Lutetiam missus est, anno 1925 Bucarestam, 1926 - 1931 Athenas, deinde iterum Bucarestae legatus erat et anno 1933/34 in Iugoslavia. Cursus honorum | Anno 1934/35 curiam Boridis III regis administravit. Die 21 Aprilis 1935 administer rerum exterarum in consilio ministrorum Andreae Tosev nominatus est. Die 23 Novembris 1935 Kjoseivanov huius successor factus est. Ad usque diem 16 Februarii 1940 hunc magistratum administravit. Boris III tum omnibus rebus dicionem habuit. Sed anno 1938 parlamentum electum est. Post

Would a flight consisting of solely first-class passengers be cancelled due to center-of-gravity issues?

Image
2 $begingroup$ Consider any modern jetliner (narrow-body and widebody separately) in a standard 2 or 3 class configuration. If somehow only first-class or business-class passengers bought seats, would that plane be impossible to fly because all the weight is focused up front? And since they are premium-class they can't be moved aft for load-balancing. If this is (practically) impossible, then doesn't that suggest there is a minimum number of economy passengers required as "ballast" for every premium passenger? I suspect one answer might be that the flight wouldn't be profitable anyway with few-to-none economy seats sold, so it would be cancelled. But let's suppose in that case the aircraft needed to be flown anyway because it was required to be at the destination airport, profitably or