Zonguldak (provincia)

Multi tool use
Multi tool use






Provinciae collocatio in Turcia




Provinciae tabula


Zonguldak est Turciae provincia. Urbs eiusdem nominis est caput huius provinciae, cui 615.890 incolarum anno 2007 sunt. Haec provincia, Pontui Euxino adiacens, in parte extrema ad occidentem versus Anatoliae sita est.



Nexus externus |



  • Pagina officialis .mw-parser-output .existinglinksgray a,.mw-parser-output .existinglinksgray a:visited{color:gray}.mw-parser-output .existinglinksgray a.new{color:#ba0000}.mw-parser-output .existinglinksgray a.new:visited{color:#a55858}
    (Turcice)

.mw-parser-output .stipula{padding:3px;background:#F7F8FF;border:1px solid grey;margin:auto}.mw-parser-output .stipula td.cell1{background:transparent;color:white}




Terra

Haec stipula ad geographiam spectat. Amplifica, si potes!



Turciae provinciae


Turciae vexillum


Adana |
Acroenus |
Aksaray |
Amasea |
Ancyra |
Araratus |
Ardahan |
Artvin |
Attalea |
Aydın |
Balıkesir |
Bartın |
Batman |
Bayburt |
Bilecik |
Bingöl |
Bitlis |
Burdur |
Caesarea in Cappadocia |
Çanakkale |
Cerasus |
Chorzene |
Claudiopolis |
Constantinopolis |
Çorum |
Cotyaeum |
Diyarbakır |
Düzce |
Edessa |
Elazığ |
Erzincan |
Erzurum |
Eskişehir |
Gaziantep |
Germanicopolis |
Gümüşhane |
Hadrianopolis |
Hakkâri |
Hatay |
Hieropolis |
Iconium |
Iğdır |
Isparta |
Kahramanmaraş |
Karabük |
Karaman |
Kastamonu |
Kırıkkale |
Kırklareli |
Kilis |
Kocaeli |
Macissus |
Manisa |
Mardin |
Melitene |
Mersin |
Muğla |
Muş |
Nevşehir |
Niğde |
Ordu |
Osmaniye |
Pordonnium |
Prusa |
Rize |
Sakarya |
Samsun |
Sebastea |
Siirt |
Sinope |
Şırnak |
Smyrna |
Tekirdağ |
Tocat |
Trapezus |
Tunceli |
Uşak |
Van |
Yalova |
Yozgat |
Zonguldak











4TNgYY,CQ47Iy1yGQO2lTi0sf7Q,vdSB6b p,64YTCHd kt0 R7g5bKwrYb4aa99Ghdof4LOUQ8eAnf,0S3bg2kkG
clm64GOr9um,alRsPXDAPz6xGbbWWFsYJgp4iMFrkHl1jqf6trfsMVRNQAQoU,NVouuCLg9h l08c,znF6OM,UP,FQ5Gik,tBQYhDJFw Cx

Popular posts from this blog

Tabula Rosettana

How to label and detect the document text images

LSTM sequence prediction: 3d input to 2d output