Exemplar propagandae





Unam legis e paginis de

censura

disserentibus



Redacted777.png



Variis in mediis



  • Librorum

  • Pellicularum

  • Interretis

  • Musicae

  • Imprimendi

  • Radiophonica

  • Sentiendi

  • Loquendi

  • Ludorum televisificorum





Modi



  • Censura bip

  • Combustio librorum

  • Brevitas

  • Chilling effect

  • Circumventio censurae interretialis

  • Fasciae censurae

  • Coniuratio silentii

  • Content-control software

  • Damnatio memoriae

  • Euphemismus

  • Exemplar propagandae

  • Expurgatio

  • Furtum diariorum

  • Gag order

  • Heckling

  • Memory hole

  • Pixelization

  • Rectitudo politica

  • Postal

  • Prior restraint

  • Revisionism

  • Sanitization/Redaction

  • Sui

  • Speech code

  • Strategic lawsuit

  • Verbal offence

  • Whitewashing





Contextus



  • Corporatus

  • Politicus

  • Religiosus

  • Ideological

  • Criminal speech

  • Loquentia odio commissa

  • Propensio animi mediorum

  • Error systematicus

  • Suppression of dissent





Variis in civitatibus



  • Censura

  • Libertas loquendi

  • Censura interretialis






Exemplar propagandae (Anglice propaganda model) est exemplar conceptuale? (Anglice conceptual model) ad oeconomiam politicam attinens ab Eduardo S. Herman et Noam Chomsky libro Manufacturing Consent propositum, quod de mediorum publicorum propaganda et systematica animi propensione tractat. Exemplar illud interpretari vult, quo modo populi gubernentur et quem ad modum consensus de oeconomicis, socialibus, politicis rebus in mente publica hac propaganda "fingantur."


Theoria modum, quo nuntia componuntur (per praeconium, proprietatem mediorum, fontium publicorum usum, inter alia) habet innatae dissensionis ad proprias causas agendas adtinentis productum esse.



Breviarium |


"Exemplar propagandae," primum in anni 1988 libro Manufacturing Consent: The Political Economy of the Mass Media praesentum, media privata habet e negotio consistere, cuius interest productum — lectores et auditores — aliis negotiis (venditatoribus) vendere potius quam quem ad modum nuntia sint bona. De mediorum "metam societalem," scribit Chomsky, "... studium institutionum et modi, quo aguntur, abstinenter neglegendum est, nisi de elementis levibus aut opere scholastico relative obscuro agitur."[1] Theoria quinque "filtra" mediis adesse putat, quae genus nuntiorum, quod ad publicum ostendatur, decernunt. Quae sunt:



  1. Proprietas mediorum


  2. Argentarii mediorum fontes

  3. Informationis fontes

  4. Reprehensiones


  5. Ideologia anticommunista


Quamquam hoc exemplar depictione mediorum Americanorum usum est, Chomsky et Herman theoriam credunt aeque applicabilem esse ulli nationi, quae eadem oeconomica structura et principiis instituonalibus utatur, quae mediorum animi inclinationis causam esse habent.[2]



Notae |




  1. Chomsky, Noam (1989). Necessary Illusions: Thought Control In Democratic Societies. Pantheon. ISBN 9780896083660 


  2. A selection of Chomsky


.mw-parser-output .stipula{padding:3px;background:#F7F8FF;border:1px solid grey;margin:auto}.mw-parser-output .stipula td.cell1{background:transparent;color:white}




stipula

Haec pagina est stipula. Amplifica, si potes!



Popular posts from this blog

How to label and detect the document text images

Vallis Paradisi

Tabula Rosettana